stackars mig!

Hej pärlor!  Det är värsta synd om mig, jag lovar! För det första så ska jag äta medeciner 10 dagar :4 st om dagen! Hm, hur ska detta gå :S och för det andra så har jag fått tillbringa min  dag hos doktorn, och jag har doktor skräck! och för det tredje så har jag nån sjukdom som börjar på bi! Så nu sitter jag här i mitt rum och tittar ut på det fina vädret, värsta solen och grejer! Idag har jag som sagt vart hos doktorn! Fick gå upp jätte tidigt... Efter doktorn försökte jag stoppa i mig lite mat, och sedan lägga mig framför tvn, det blev a walk to remember! Men somnade, vaknade när filmen va slut och då satte jag mig här! Och nu sitter jag här och tycker synd om mig själv! Pappa försöker trycka i mig massa mat , men nejnej!  aja , det här inlägget blev ju inget attt skryta med , men bättre lite än ingenting! Och jag får skylla på at jag är sjuk , erkänn!?  Och vet ni? imorgon kommer min älskade lilla efterlängtade mamma hem! Wehooo :D

Over and out! /sjuk ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0