SåJaa!

Hej pärlor! Linda här(:  Nu ver det dags!, för min pappii att fatta allvaret med att inte ha en dator, när man har en tonåring... Så va datan uppställd och klar i ett rum här i huset, GÖTT ;D hm, ja detta får väl bli en uppdatering av helgens händelser..

Fredag: tja, va ska man säga.. det hände inte så förfärligt mkt. Idapida är ju sjuk, väldigt sorgligt.. hon har nåt som börjar på bi. Så henne gick det inte att träffa.. kvällen slutade med att moa&jannica hjälpte mig att färga håret, blev kanonfint tkr jag :D vet inte riktigt hur man ska förklara färgenn.. ngt i stil med blond-brunt.. ni får se själva :)  kanske kan slänga in en bild imorgon om ni har tur *flirt* hm a iaf, så åkte jag hem tidigt och sovde lite, de va tvärskönt faktiskt..

Lördag, ja detta va en ganska så spännande dag.. jag hade planerat ett besök av en vän hem till mig, men hans familj hade typ spysjukan och de är ju inte så gött få så här i pluggtider, s¨å det fick vi avboka.. Ist åkte jag in med Idapida och Ia till kära Jkpg, planen var en fest på Torpa, men blev det så?, neh! ia lämnade oss för ngn feminist-träff och jag&Ida gick i sorgsna banor på junep. i hopp om att en fest skulle dyka upp. I våran väntan så kan ni väl aldrig gissa vart färden gick?, inte till donkan, nej inte alls ;) där, cå ringde jag ett samtal och festen var  som hittad :D Min kära Calle stod för detta kuliga, tack för det!.. Det var helt okeji, trevliga pojkar och flickor är alltid bra.. MEN!, det fanns en liten pucko-idiot där som tydligen har som hobby att inte ta hänsyn till mitt&ditt(såna finns tyvärr) det hela började med att han stjäl Calles Ipod, gör man så?, NEJ.. Sen när jag och Ida var på väg mot Junep igen för en färd till en annan kompis, så kmr som vanligt på att hon har glömt ngt, hennes väska denna gången.. Självklart får vi vända för att hämta den.. men Ida hittade den inte.. Jag får som vanligt hitta saker åt henne haha :P finner hennes väska i Calles dusch, fråga ej vrf :P Allt fanns som tur var kvar.. men ist så hittar Ida ngn annans plånbol i hennes väska(PINSAMT LÄGE) men alla var ju medvetna om den lilla tjuven som hade varit i farten..Ägaren till plånboken blev ledsen såklart "/ aja, till slut kom vi till Junep med allt i behåll. väl där, så finns det mkt att berätta, men ja tror jag väljer att avstå från det.. det är inte värt att nämna deras namn, sjukt jobbiga pojkar asso. men a vi hamnade sen i ett varmt och skönt rum hos lilla Linus :) Kom hem idag, Söndag kl 5 :P

Söndag, ja det är väl mest som en söndag ska vara, slapp&go :D Idag blir det la mest plugg för min del, har tyska prov på onsdag, verb det är sjukt svårt :S, wish me luck! hm, ja och just nu sutter jag&undrar vrf inte Idapida är inne på msn, lite tragiskt "/  men ja, det var nog en del.. har inte gett er all information, men de kanske ni inte bryr er om iaf :P ha en frtsatt trevlig och slapp söndag :D

Bästa låten just nu  chris brown-With you




over and out!

image11
                                  Älskar Victora Beckham! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0