No one!

Hej pärlor! Ida här, det är linda som tvingar mig till att skriva ett inlägg! Haha , ska jag vara ärlig så orkar jag inte igentligen , men vad gör man inte för er läsare.. Er få som finns! men det lilla man har måste man bevara! därför kommer det ett litet inlägg! Ingen bloggtorka här inte! Jag är pågång att bli frisk! Men glad är jag inte för det :s vet inte vad det är med mig! men försöker  visa mig glad iaf! Annars kommer alla dessa frågor och sånt orkar jag inte! Så inga såna frågor tack! det hände en grej i skolan idag som sårade mig väldigt mkt! men det är inte ens värt att nämna kära ni! Men iaf! Min dag har tillbringats med godis, pizza cola <3 och Linda :D tack linda för en bra dag! behövde lite skrattt! och du förstår nog varför! Ehm... Jag blir ju inte heller gladare av att det är måndag! Hatar verkligen måndagar!!!!! Långt till helg och allt! men imorgon slutar jag tolv , MHM me like asså. Det enda som kan få mig lycklig just nu är nog en flaska cola eller pengar!  så ska inte klaga mera nu! Hoppas allt är bra med er iaf! :D Just nu vill väl alla ha sommar? Jag längtar så jag döööör! men aja... ska knappra lite medicin och sova..





over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0