Morötter m. dipp ;D

Hej pärlor! Idag är det faktist både Linda&Ida här, emn linda vid tangentbordet :D (för en gång skull). Just nu händer det inte mkt, men om man ska göra situationen lite mer dramatisk så skriker morötter på hjälp, när dom är på väg in i våra munnar men äckligt slem på sig(dipp:P)  för er lantisar som inte vet hur man dippar morötter, så skär man dom i långa pinnar och kör ner i skålen me dipp ^^, ... så va skålen empty.. appropå empty så är empty room en väldigt vacker låt ;D Hm, denna dagen har varit olika för oss.. Ida slutade kl 12 idag, lyckans ost.. fast konstigt nog så dök hon upp utanför min lektion sen iaf, hm tattarN^ efter skjuts ;D sen så ficj´k hon nytt kontantkort av sin otroligt givmilde pappa... Jag kan inte låta bli att igen dra upp hennes missbruk av tusenlappar ;D som sagt, de va det där med givmild pappa ... för er som vill så bjuder hon på sitt nya nr 0705714437, grattis till er utvalda som läser våran otroliga blogg ;D sen så hämtade jag (Linda) henne med harry... Jga hade vart i stallet&hoppat mupp-rocko.. Den hästen är retarded :O men det är en annan historia.. sen så tittade jag mest på när Idapida var mobilnörd samtidigt som jag hann trycka i mig 4 macker ;D ocj JA, jag gillar mat  :P hahah.. hmm, sen sluatde vi här&kände oss bara tvingade att skriva ett litet inlägg.. det var allt ;)


Over and out!

Kommentarer
Postat av: emma

och vem skulle vilja ha hennes nummer då?

2008-03-12 @ 23:40:26
Postat av: Ida

haha, antagligen nån liten stackare ;)

2008-03-13 @ 19:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0