hmm!

Hej pärlor!! ;D halloo?, vart är Ida?:S aja, Linda   här(: just nu sitter ja hos nån, vet inte vem de är :O jag kan inte förstå vart Idapida är?, någon som sett henne?  Aja, jag hör väl av henne imorn, hoppas jag :) Det känns lite som att ja har svikit Ida, men de va helt sjukt... Vi var vidJune& helt plötssligt så är Ida bortam jag letade och letade, men ingen Ida "/ hoppas verklien att hon är okeji! men men den här bloggen var ju inte så givande precis, den uppdateras imorgon .... sov gott pärlor!!

Over and out.....


Kommentarer
Postat av: Ida

JAG ÄR HÄR!

2008-03-02 @ 10:41:15
Postat av: okej

du letade ju inte efter ida? :O

2008-03-04 @ 11:33:04
Postat av: crew

ÖH??!, jo.. ja ringde som en galning...

2008-03-05 @ 19:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0