äsch! sängar är bara för mjukisar, jag ska sova på golvet.. det är coolt!

Hej pärlor! Fattar inte vrf vi alltid skriver dte i början :S Jag kanske borde börja med nått nytt, Aja , skit samma! vIkör på det gamla ett tag till ;) snart ska ni få er en förnying, tror jag ^^ Jag sitter här i min säng, tittar ut genom fönstret och ser massa snö! Ingen vacker syn direkt, Det ser verkligen KALLT ut! Burr, lär ju stanna inne hela dagen om jag känner mig själv rätt. Hatar snö, men ska väl glädjas för eran skull era snögalningar! När jag tänker på påsklov, höjs väl måbra mättarn några snäpp! men även det börjar leda mot sitt slut, tyvärr! Det här påsklovet, ah du! vad ska man säga om det ? haha det har bestått utav en hel del tårar, Haha! en hel del skratt! Och en hel del alkohol eller vad säge rdu linda ;)? En del roliga människor och en del mindre roliga! jag har lite bilder från lovet , men dom behåller jag förmig själv eftersom jag inte är för snygg på dom! I måndags va jag på huset, det va inte direkt nån höjdare! Vart va allt roligt folk?Inte där iaf!!! betalade hundra spänn i onödan... Det hade man kunnat få mkt cola för ;) Igår va jag och linda på bio, på horton.. Hahaha, riktigt bra film asså! (A) förlåt Linda! Haha, jag råkade nämligen somna efter typ tio minuter, sen fick linda väcka mig när bion va slut.. Haha Vi hade inget smink och mjukisbyxor :D det va gött det! Stog typ pundare i pannan på oss! Såklart, så ska man träffa massa folk när man ser som förjävligast ut! Aldrig träffar man nån när man är fixad, inte för att det händer så ofta att jag är fixad men endå ;) aja, nu ska jag inte tråka ut er mera! men vi hörs ikvälll over and hörs ikväll/ Ida




Haha , hej pärlor igen ;) Det där inlägget skulle jag ogentligen publiciterat i morse någång :S men gick det? nej , bloggen bara busa med mig! så det får bli två inlägg i ett... Jag kännde visst inte mig själv rätt, jag gick ut! :D eller ah typ i tio minuter, jag gick till min farmor och hälsade på, hon bjöd på fika och vi pratade lite... Sedan skjutsade hon mig hem... Och nu sitter jag här! Jag väntar på att topmodel ska börja :S men en liten fpgel vid namn linda viska i mitt öra att dt va isntällt pgr av nån jävla fotboll :S det finns väl sportkanaler så det räcker!!!!! men men, får la bli en film eller nått då... Idag har jag haft sjukt ont i magen , jävla mensvärk! Fast ibland är mens bra! Men bara ibland! det borde ju inte få göra så förbaskat ont :/ Nu ska jag ta mig en dusch, för att sedan äta choklad som hj'älper mot mensvärk, eller är det nått jag bara hört? aja, skitsamma :D choklad är gott!  Ha en fortsatt trevlig kväll / natt så hörs vi :)

Over and out! / ida





image16



Kommentarer
Postat av: seb;P

Mysigt de låter med bio o bara slappa järnet helt o hållet med mjukisbrallor:D men snabb fråga? när är de bra med mens? smek tralla mjukisbralla

2008-03-28 @ 01:52:24
Postat av: Ida

haha , jag har ju förklarat det för dig redan sebastian ;)

2008-03-29 @ 15:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0