Aj, aj "/

Hej pärlor! Linda här (: A, de va ju det där me aj... Fy fan smärta.. Jag ska ta allt från början. Hm, somnar kvällen innan runt 22, hamnar i sån där härligt djup&skön sömn, typ koma.. Sen utan förvarning så väcks jag av att ja inte kan öppna mitt högra öga, eller blir de vänstra ah skit samma.. fattade inte vrf, då ja petar lite på ögat, då är det något i vägen :O min första tanke: ja tvättade väl visst bort sminket igår kväll?, känner på andra ögat.. mkt riktigt, ja hade tvättat bort de.. ju mer ja känner på äckelpäckel ögat så känner jag att de är typ som klumpar runt hela ögat eller ngt liknande, börjar rycka bort dom, tänder säng-lampan och ser till min förskräckelse att de är fullt me typ var eller nåt :O får panik!, skriker helt kontrollerat..&väcker min låtsasmamma.. hon konstaterar att ja fått ögon-inflammation "/ i was like?, What? NEJNEJNEJ!, jag har inte fått de.. de är ju ffs party vecka (: men vafan de ska de bli ändå, allt går bara man vill (A)

LOV imorn! :D äntligen ,som ja har längtat.. för alla under 16 så är det även en lyckans dag imorn, BB(barnbidrag) (:  Imorn blir de shopping, yeah! <3 Helgen&veckan kmr bli underbart kulig&spännande.. looking forward to it:) 
 
Så lets catch up imorn! Ha det guld&be gärna en bön för mitt öga (A)



Over and out!



                                     image14
            
                                dock inte mitt öga, men ser ut typ så :P

Kommentarer
Postat av: seb;D

stackarns får man väll säga:P vad e de för party i veckan då? Mer än björn rosenström på huset på fredag;D

2008-03-23 @ 22:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0