ÅÅÅHHHHHHHH!!!!

Hej pärlor!, längesen vi bloggade nu, sorry about that "/  Linda här igen iaf... Idag blir det ett inlägg lite A la Filip Djurberg, idag är jag inte glad!. Vrf i helvetes jävlar är alla så förbannat sura&allmänt tråkiga hela tiden?, va krävs för att få lite positiv feedback liksom? Igår kände jag att jag var lite go&glad, tar<tag i saken och är väldigt överdrivet trevlig mot alla, men tror du att nån är trevlig tillbaka, nehe du!!! NI killar som läser detta ska ta åt er särskilt!; man frågar vrf han är så sur?, svaret lyder, va?, jag är inte sur.. bara trött. och så en fjäskande glad liten gubbe :) Aldrig tänkt tanken att sova eller?, och bara för att an nu råkar vara lite trött, så är det la inte så överdrivet jobbigt att göra lite glada gubbar? eller är det för mkt begärt av oss "krävande" kvinnor?... Fy va trött ja blir på er!
Men det är inte barar ni killar som ska få skulden...  Antar att jag&Ida möjligtvis skulle kunna vara lite oense nu, okeji, hon är sjuk men en smiley är inte så svårt att dra till me i slutet av en mening.. I mean, när man väljer att skriva med varandra ist för att lyfta på luren&ha ett trvligt normalt samtal där man inte missuppfattar varandra så är det lätt uppfatta saker lite som man själv vill, därför VÄRLDEN, så vill jag bara uppmana er att vara tydliga med hur glada ni är att prata med personen i fråga!, för så helvetes jävla svårt är det inte!! OMG, någon kmr ju få depprisioner(eller hur det nu stavas) av alla tråkigheter...  Men nu är jag och Idapida snälla mot varandra igen(:

Och för att inte tala om den där jävla skolan!, vem bryr sig om grundskolan sen när man söker jobb ändå?, juste ingen... All denna stress på redan stressade och osäkra ungdomar, det är inte precis vad vi behöver eller hur? Den dagen Sverige får ett normalt stadsskick, med någon som vet va den hållerpå med bestämmer så kanske all stress och depprision på ungdomar kan sluta.. Jävla skola och jävla idioter som inte kan göra saker rätt!! Vrf ska man ha MVG i alla ämnen för att klippa hår?!, frisörlinjen är en estetisk linje, dvs man ska ha det i blodet och vara konstnärlig... men nej då!, för att bli frisör enligt grundskolan så ska man vara en einsteinette/einstein.. fy fan!

Detta är en order!, SKÄRPNING!!! NI som läser detta kan ju ha i baktanke att vara trevliga mot mig, nu när det behövs som mest :) ojojoj, det var skönt att lätta på hjärtat.. Hallelujah för blogg<3 


Over and out! / Linda


Kommentarer
Postat av: Milla

håller med där med smilisarna! :P
hur tråkigt som helst att snacka med någon som inte gör lite smilisar iallafall.
hur svårt kan det vara? det är ju inte alltför ansträngande precis ^^

2008-03-27 @ 12:58:20
URL: http://www.Millu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0