TACK GUD!

                                     image6







Hejsan pärlor! Ida här , kommer kanske bli mkt av mig nu ett tag framåt eftersom lindas dator , ah jag vet inte vad den håller på med! Men jag svär henne ska ni få höra mer ifrån , men så länge får ni nöja er med mig! eller inte läsa alls. Tack gud! Tack för solen asså! detta väder gör mig verkligen glad. Nu kan jag tänka mig att gå den där promenaden jag lova linda & Mig själv igår, men kan linda nu? NEJ! Såklart ska hon hoppa den där hästen , som jaginte minns vad den heter ricky eller nått :P Så antingen får promenaden bli imorgon eller så får den bli ikväll. Kolla på stjärnorna och grejer! :D Mysiiiiiigt kan tyckas! Skolan idag har varit helt okeji faktiskt. har varit en slapp dag och såna gillas av mig! Mkt dessutom...Resten av dagen och kvällen kommer bestå av, hm låt mig tänka PLUGG! Ibland så är även jag en riktig liten studis , som idag :] Snaaart fredag! weehooo, mhm! Jag njuter av bara tanken asså! Och kan en fredag börja bättre än med sovmorgon , nein! Inte för min del iallafall. Ehm jadu , nu har jag inget mer än att berätta tror jag inte... Får räcka för nu.. Hörs ikv!



over and på återseende! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0