En bibel senare....

Hej pärlor! Det är Linda här (: Just nu sitter jag i våran härliga skola, Trollehöjd och väntar på Idapida ;D Jag slutade för en halvtimme sen, men va gör man inte för lite sällskap av Ida :P, men tiden går ju inte onödigt snabbt precis "/  Skolan idag finns inte !I brist på fantasi så kom jag att tänka på mitt löfte jag utbringat till Sebastian Ogenblad. Jag har lovat att skriva att när jag&han blir stora ska vi gifta oss, få tjugo barn och leva lyckliga i alla dagar.. Förlåt att jag har glömt bort namnen du hade planerat så ja hittar på dom själ^v ^^, Britta, Lasse, Hasse, Doriz, Arne, Sussie, Greta, Kalle, Harry, Bertil, Pelle, Agneta, Linda Jr (såklart! ;D), Idapida, Isak(bara för att de är kulit att säga på engelska "Isak min bror":P),Kurt, Lisa, Janne, Ulla& barnet :P så, lite onödig och tråkig information, men löften är till för att hållas :)mkt att säga om... Slapp&härlig dag, med slut kl 13.50 :D


Det nalkas sommar hörrni :D Då är det dags att börja tänka på ett sundare&hälsosammare liv, så att man är redo för beach 2008 ;) Jag&Ida har därför bestämt oss för att börja träna på gym 2 dagar i veckan och låta mopeden gå i ide(eller garage) vi får väl se om vi lyckas, upp till er att besämma ;) hahaha.... Dröm bikinisarna är även hittade, tänkte ge er ett smakprov på dom.. kommentera gärna ert tycke :) Jag får här med lämna er&låta Ida uppdatera er senare i kväll om dagens händelser!



image2

                            Idas bikini ;)                                                       Lindas bikini :)




Over and.... hm, brb ^^,

Kommentarer
Postat av: ebba von sydow

Fy va ni är bra :D bästa bloggen asså!

2008-02-27 @ 17:28:28
Postat av: Suuuug

var Ted god eller ?

2008-02-27 @ 19:03:49
Postat av: kuksugarlinda

VAR TED BRA ELLER ? :D HIHIHIHIHIHIHIHIHIIH

2008-02-27 @ 22:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0