Det där med rubriker är inte min grej!



                                                                             Tobbe är coolast
                                                image8

Hej pearls!
Allt är bra med er så här dags hoppas jag :D Med mig själv är det alla tummar upp! förrutom att jag är lite irriterad på mig själv, hade gjort värsta listan om vad jag skulle göra idag , fick jag gjort nått av det som stog på den? Nej.. Jag råkade somna ... stog sova på listan? nehe du! BAD ME! Fortfarande Ida här , du som hoppats på att dte skulle vra linda kan börja sörja! Ah som sagt så har min dag bestått av att sova :S Nu kommer jag inte kunna sova ikväll ju :( Menmen , Ikväll ska jag göra destomer tyväär , trodde min kväll skulle bestå av tv och god mat. God mat ska det bli och lite tv oxå, men även en massa plugg! SO, andra världskriget. Nån rar liten människa som skulle kunna tänka sig hjälpa mig (A) Kan ju alltid be pappa, men då ska han börja med massa annat snack om att farmor berättat för honom så många gånger om hur dte va att vara barn på andra världskriget , haha asså ser det ut som om jag bryr mig? haha  jag tkr omk dig pappa , och dig med farmor! men ibland så snackar ni bara massa skit. Haha , det kommer inte direkt komma ett prov på hur du hade det när du va liten farmor.Tyväär! haha.
menmen , slut pratat om min farmor! Jag har hittat värsta kameran , skit fin! rosa och allt! Me likeeee .. PAPPA (A) haha, ni får se en bild i slutet av inlägget .Min mamma ringde innan idag :D Jag blev jätte glad! saknar henne jätte mkt , hon är nämligen ute och reser :( Mamma kom hem nu!  Vill ha dig här hemma! Men men , hoppas att hon har med sig massa roliga grejer till mig hem! :D Jag har inga direkta planer för helgen , antingen blir det ålle ( som är typ som huset om ni vet vad det är , fast dte är i falköping) eller så blir det bio.. Eller så blir det inget av det utan nått annat , :) har ni några planer för helgen? Jag vill ha sommar nu! sommar är verkligen livet! och efter sommarn börjar jag gymnasiet. Jag ar inte bestämt mig vad jag ska gå riktigt, men antingen mode&design eller stylist! Om jag går stylist blir det för mig att flytta till falkenberg och det vet jag inte om jag vill, Men linda ska flytta dit.. Så jag får se! Linda ska gå frisör i falkenberg! men det känns inte bra att behöva lämna allt här , men på ett sätt kanske det blir skönt? slippa mullsjö! För er som inte vet så är mullsjö typ på landet. Men nu ska jag kolla på efterlyst och stoppa i mig lite mat. Ni får ha det guld tills nästa gång vi hörs! Och godnattt på er!


Kameran jag snacka om,
Nån som vet om den är bra?



Over and out!

Kommentarer
Postat av: haha

haha orka falkenberg. fucking bönder

2008-02-29 @ 00:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0