angry women!

                                                 image3

Haha , fin inledning oså vidare! ska föreställa mig ( Ida ) och för dig som inte kan läsa min fina handstil står det Hej pärlor där i pratbubblan. Till det lite mer intressanta nu då...
Idag har skolan varit hemsk! Jag och Linda går inte nämligen i samma klass, därför är jag lite pappegoja och upprepar skolan! Som sagt , dagen har varit hemsk! Har haft matte idag , för det första är inte matte min grejj och det blir inte mer min grejj för att matteläraren är helt störd :S usch , skulle kunna skriva hundra saker om henne, men tror inte det intresserar er! haha , iaf efter skolan åkte jag och linda först till ett hemligt ställe! Där träffade vi två st jag aldrig trodde jag skulle träffa där , men det va kul att träffa er! :D Efter det lilla hemlisbesöket moppade vi oss hem till mig , där vi åt och sattt vid datorn. :) Just nu är linda på utvecklingssamtal för den som ville veta. Hon är sånt stud , hej mvg typ! Efter att hon har fått veta hur bra hon är ,så ska vi ut och röra på oss, kan ju behövas efter allt det godiset jag tryckte i mig idag! Men fy vad jag njööööt! MUMS! Min kväll kommer se ut såhär: först en promenad i det "fina" vädret med linda. Efter det blir det en varm dusch och lite mat. Sedan ska jag nog placera mig framför tvn och topmodell. TYp det enda jag kollar på tvn förrutom i en annan del av köping och andra avenyn. Köping är livet! längtar efter söndag nu! det folket gör mig happy! skulle kunna ge vad som för att få träffa dom asså! ska ni göra mig lycklig så köp mig en biljett till köping , skulle vara er evigt tacksamma! asså nu vet jag inte ens vad jag babblar om ni får ursäkta!  Haha , det va nog allt för mig! Och allt för oss för idag!


                              image4

Over and out!


Kommentarer
Postat av: moa

HAHA, ska vi dra till koping?? sote flicka

2008-02-27 @ 20:56:47
URL: http://themoa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0