Torsdag!

Hej pärlor :D Haha fantasifull rubrik där ja! hoppas allt är bra med er! Med mig själv är det en aning bad asså! Halsont så in i! Men det är  bara att äta halstabletter och leva vidare! Idag har jag som sagt vart hemma och vart sjuk! Kommer få operera bort mina mandlar asså :S Nån som gjort det och vet om det gör ont? :)  Idag är det nio dagar kvar tills linda och jag åker till götet, Wehooo! Linda ska söka till Idol! SÅ den tolfte april får ni hålla tummarna riktigt riktigt hårt! inte för att det behövs, men igör det endå för säkerhetsskull! För er som klagat på lindas sång, sätt inte på tvn när idol börjat då ;) Jag satt och kollade runt  på kläder på internet för några dagar sen, och vad hittade jag inte om en sån jacka jag så länge letat efter :O Och billig var den med :) Hittade även ett par snygga shorts jag tror jag ska beställa :D Grejjerna kommer ifrån halens

          <--- MUMS!   



Just nu väntar jag på att linda ska ringa mig, villl ju veta hur hon haft det idag och sånt! Hon skulle ringa så fort hon kom hem sa hon, får la se om hon håller det! Imorgon har jag nationellt prov :S Jag är sjukt nervös! Och engelska är inte ett utav mina starka ämnen direkt! Men men :) Lycka till imorgon alla sveriges nior ;) Nu ska jag ta en dusch för att sedan sova! Hoppas ni får en bra kväll/natt så hörs vi imorgon :)


over and out  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0