Morrn morrn :)

Hej pärlor! allt bra med er? med mig själv, så äre iaf det! Kl är kvart i åtta och jag väntar på Ia. Jag sminkade nyss klart mig, kände för att vara lite sminkad i skolan för en gång skull, inget jag brukar gilla annars, men idag så ;) så ska skolan få semin " snygga" sida :P haha. Idag så är det en helt okej dag, först musik, sen matte , efter det är det engelska eller nått :S ingen aning! och sen är det bild i tre timmar  :O Fast bild är ju helt okej kul :)  NU i veckan kommer vi ju få våra premiblabla besked om gymnasiet! och så får man göra omval, så för er som är som mig och inte bestämt sig, nu gäller det att tänka igenom det här! Lycka till hörrni! Och ni som redan vet vart ni kommit in, Ett stort grattis till er! :D Nu är det bara 5 dagar kvar typ till Idol :D! Linda övar heeeeeela tiden, men vad gör det? Mina öron gillart! :D Aja, nu ska jag fixa frillan sedan bege mig till skolan! Hoppas ni får en härlig tisdag så hörs vi senare! / Idaaa



Over and Brb



image27 
                                                               Min asta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0