kan vara livets kvinna!

Hej pärlor små! hoppas allting är bra med er? Med mig själv såå står allting på topp, ästan iaf inte min hals riktigt men den lämnar jag för ett tag! Idag har jag vart med linda helda dagen , hon kan vara livets kvinna som jag nämde i rubriken! Henne har man aldrig tråkigt med! Idag bjöd hon mig på kaffe, första gången jag drack det och det va ju inteee sååååå äckligt nejdå! jag bara låtsades asså! och sen satt vi inne i hennes säng och pratade minnen och skrattade! reaaal nice asså! :D Sen fick jag veta att jag kom in på mitt första val på gymnasiet, anders kallade in mig och berättade den glada nyheten! :)  ah, har inte så mkt mer att skirva utan ska ta mig till sängen för att sova min skönhetssömn som visa av er verkar tycka att jag kan behöva så som ni klagar ;) haha så ska väl för eran skull , ta mig en  riktigt låååång skönhetssömn så jag kan bli lika snygga som ni ;)

Godnatt!

over and out! /// Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0