IDAAAA VA GÖR DU!?

Hej pärlor!  Linda här.. Haha, ja vad ska man säga om denna otroliga dag!, sjuuuukt rolig :D Ida, kan bara göra saker roliga asso.. Låt oss börja denna definition av dagen.. hoppas läsningen blir underhållande (:
 
tjaa, dagen började väl inte på topp precis.. vart så förkyld att ja inte kunde andas, men efetr en dusch va de löst (iaf för stunden) fixade mig, tog Harry till skolan&dagen började slappt&bra med slöjd, sedan hål efter de tyska.. Sedan kände ja att de blev lite för mkt tråk för min del&begav mig därför hem till Ida, som även hon hade bestämmit sig för att va lite sjuk resten av dagen.. Idas pär hade monterat ihop studsmattan, så vi tog några studs :D visst är de bra träning?,, har iaf ja hört (: det avr ju inte sååå kul, nejdå :P eller va säger du Idahoe?;D slänger in lite bilder på det sen.. sedan så kom Ida på att vi kan åka på moppe-picknix, eftersom att hennes moppe"pumba" är lagad nu :D Vi packade ihop våran massäck, som bestog av hamburgare, smörgåsrån, kladdmuffins, popcorn&vatten ;) vi satte oss på pumba&gled iväg.. styrde kosan mot domsand i habo för er som inte visste de :P där satte vi oss på bryggan&försökte mata desperata fåglar :P men dom ville inte, kan inte förstå vrf?^^, sen kom vi på att vi kuunde åka till b-ryd&överraska lilla Holgis, men tror ni att han behagade vara hemma?, nej! de ska du få för ;D  När han inte öppnade dörren så åkte vi ist på en liten "road-trip"  hittade livets backe, som vi åkte i ca 982743968234 gånger :D Det började bli kallt&vi åkte hemmåt.. DÅ, när vi var vid furusjö, händer det mest otroliga som nånsin kan hända :P  Ida, börjar vingla ut i vägen. Linda frågar: Ida, va gör du? Linda tror att Ida svarar: jag längtar till sommarn. Men i själva verket säger hon; oj, ja somna visst! :P Ida återfår koncentrationen för en stund... men sedan PLÖTSLIGEN!, hastighetsmätarn visar 60 km/h & vipps, utan att ja vet ordet av så kör vi ner i diket :O  Jag skiker i chock!, IDAAAA, VA GÖR DU?!!!... va gör smart-Ida då?, jo hon drar allt va hon kan på frambromsen vilket resulterar i att moppen va nära på att volta?,(säger man så?) ah, iaf ni fattar.. Tror ni att jag vart rädd?... Båda skrattar, antagligen mest av tanken"va i helvete va de som hände?" HAHA! När ja frågar Ida vad hon håller på med så får ja till svar, "Oj ja somnade visst igen" Asso!, vilken brud säger jag bara!! :P HAHAHA xD  Hur många somnar när man kör moppe?, det är nog bara min Idahoe som lyckas med ngt sådant :P Vi skrattade så vi dog&blev tvugna att ta en kisspaus där i skogen. Sedan säger jag till henne med bestämd ton att "Nu kör jag hem!"  Haha, vi kunde aldrig sluta skratta åt det&sitter just nu och skrattar åt denna sjuka händelse..:P
För er som bryr er så klarade vi oss helskinnade, som tur var ;D  Men a, de va i korta drag våran dag.. hoppas ni njöt lika mkt av den som vi gjorde ..

Over and out/  
Linda                                                

                                                                          image31
                                                                                  JAG ÄR KÄR! (L)

Kommentarer
Postat av: :@

ta bort bilden på min bror hörru :@

2008-04-16 @ 16:57:19
Postat av: Linda

din bror? heh, nedu de tänker ja inte göra :J

2008-04-17 @ 14:54:36
URL: http://www.lindaida.blogg.se
Postat av: :D

haha sebba juu :D han är grymt bra och en underbar kille :)

2008-04-22 @ 15:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0