hemskaste natten någonsin!

Hej pärlor! Burrr säger jag bara, fryser så jag håller på att dö men inte så konstigt kanske. har nämligen sovit ute i natt. eller ah sovit och sovit! asså ett tag va jag nära döden, tro mig! Har aldrig frusit så mycket i helaa mitt liv... Göteborg är värsta wannabe nordpolen :O kanske ska ta allt från början? Innan jag berättar min oförglömmliga natt vill jag bara säga attt jag hoppas allting är bra med er :) haha med tanke på vad ni kommer få höra lär ni förstå hur jag mår :p Enjoy!
Allting började med skola. Jag kom hem packade ihop lite saker i en väska. Linda kom och hämtade mig och vi åkte till tåget. Tåget skulle ta oss till göteborg även kallad nordpolen nu förtiden.  Tågresan var en upplevelse.. Haha först ser linda en brinnande äng :O tyvärr missade jag det.. Vi träffade två nya kompisar :) Malin och ellinore! haha gör goa tjejer asså!  När vi väl va framme i göteborg va den stora frågan, hm hur kommer vi till ah vad det nu hette där idol va :P Vi hittade några schyssta brudar som följde oss dit. Tack hörrni! :) Vi kom dit och ser kön, trodde inte det skulle vara så mkt folk allra redan, trodde vi skulle komma först eller nått :p haha men icke! Vi kom dit kl nio... Vi hittade en kompis som hette bambi. Han va trvlig han ! Men sen började kylan komma så vi gick fram till några söta killar och frågade om vi fick värma oss vid deras eld. och tro ida vi fick det! :) sedan kom regnet och dessa söta killar hjälpte oss upp med vårat tält!  Vi+ dom tre sov i ett 2personers tält.. men det va ju bra att man kunnde värma varandra för varmt det va det verkligen inte! Regnet öste ner och tältet läckte in :S Bra där! Vid fem va vi tvugna att ställa oss i kön så då fick vi stå upp från kl 5 till kl halv tio då dom släppte in oss! Och för er som inte vet så fryser man ännu mer om man har blöta kläder och va hade inte jag om inte blöta kläder... fast iofs konsitgt att kläderna va blöta så som det regna och snöa! Jag va inte på såå jätte bra humör där ett tag, ville typ döda nån! Men väl inne i det där huset där man sjunger gick det ganska snabbt! Jag sminkade mig och det va kameror runt mig hela tiden x) kännde mig som värsta kändisen :D Linda sjöng och juryn borde allvarligt fundera på att antingen byta jobb eller skaffa hörapparat! Linda är bäst så äre! så där hade vi stått ute i regnet och skaffat oss en nära döden upplevelse alldelles i onödan! Aja grattis till dig snorre? hette han så, aja iaf en av dom söta killarna som hjälpte oss med tältet och det :) han gick vidare så han måste jag hålla tummarna för! :) Vi tog tåget hem och nu sitter jag här som isbiten själv! ska sova nu hade jag tänkit! Ha en bra lördags kväll!


over and out!   / Ida




förövrigt så äre bara två veckor kvar tills stockholm och jag vet inte vad jag ska ha på mig :S men vet iaf hur jag ska ha mitt hår. Älskar den frisyren! sjuuuukt söt!



image29


 slänger in en bild på linda and my baby :
image30



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0