Det är bra lillan! övar du lite till så kan du bli väskryckare!

Hej pärlor! Angående det inlägget som var igår så är det INTE hedda som jag härmar, som hon verkar tro :S Utan en annan! ehm , aah folk verkar ha tagit väldigt illa upp! men jag tlr bara det är en kul grej! jag gör det inte för att såra någon!  Aja, till Dagen! Min dag har bestått utav att sova, sova sova och åter sova! Jag kännde mig lite sjuk så jag stannade hemma från skolan idag! Mkt härligt vill jag lova :)  Jag har även ätit massa glass! Glass kan vara något utav det bästa som finns, efter cola då x)  Idag är linda på nån modell grej, när man typ är hårmodell eller nått :P Hoppas det går bra för dig hjärtat! <3 Jag håller tummarna och blabla :D Idag när jag tittade ut genom mitt fönster sken solen och grejjer! Riktigt härligt assså! Får nog bli en liten promenad sen i det sköna vääädret!  Aja, vi hörs ikv eller nått! Nu ska jag knarka halstabletter...



Over and på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0